Rumcajs216, odezwij sie do zoltara udaj sie na diagnoze i juz. a ta gt22 jest nowa
Trochę na śmieszno - PAKIET NA BEZDROŻA
Zwiń
X
-
Trochę na śmieszno - PAKIET NA BEZDROŻA
Śmiać się będziecie, ale pytam poważnie:
Czy do Skoda Octavia można zamówić DWA pakiety na bezdroża?
Jeden pakiet to 20mm w górę plus metalowa osłona silnika.
20mm w górę to tuleje/dystanse.
A zamawiając dwa pakiety - będzie auto wyższe o 40mm?
Pytam poważnie, ale pożartować też możemy :wink:
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTulejki dodatkowe sa tylko na przod.
Gwarantuje Ci ze pakiet na bezdroza w OII zapewnia spokoj na bezdrozach, tak samo w OI i nie juz wiecej nie trzeba robic.
Zawsze mozna kupic OII Scout
Czyli tył pozostaje bez zmian? Nie podnoszą go?
Pakiet jest tylko po to, by podnieść przód i nisko położoną miskę olejową (i osłonić ją)?
Myślałem, że tył też. Dziękuję za wyjaśnienie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftW pakiecie podniesiony jest przod i tyl.
Zamieszczone przez MaicroftTulejki dodatkowe sa tylko na przod.
W jaki sposób jest realizowane podniesienie tyłu? Inne amortyzatory? Inne spręzyny? Jeszcze inaczej?
Zamieszczone przez MaicroftTulejki jakie mozna kupic w ASO sa tylko na przod. mozliwe ze da sie je jeszcze wsadzic, ale uwazam ze nie ma juz takiej potrzeby.
(Ja grzebać już przy tym nie mam zamiaru, ale dopytuję, ciekawski jestem)
Komentarz
-
-
Autko idzie 20 mm w górę całe (przód i tył). Pomimo pakietu kilka razy już przydzwoniłem spodem (np. wystający kamień). Na szczęście osłona jest na tyle solidna, że nie spowodowało to żadnych uszkodzeń poza zdarciem z niej lakieru.
Dodam, że często zdarza mi się jeździć drogami wybitnie gruntowymi
Z tego co wiem na przodzie są tulejki w seryjnym rozwiązaniu (nie zaglądałem tam). Jeśli dodasz jeszcze tulejki to będziesz miał razem 4 (po dwie na stronę). Obawiałbym się o stan przegubów i uszczelniaczy, może być za duży kąt pomiędzy półosią a skrzynią.
Tył ma inne sprężyny (z wersji 4x4).
O pakiecie jest trochę na forum. Wystarczy poszukać.
Komentarz
-
-
pakiet na bezdroża - zrób to sam
podnosisz przód tulejką i masz +20mm (nie wejdą dwie tulejki na jeden amortyzator )
tył podnosi się oryginalnie innymi sprężynami i amorkami
natomiast można samemu dorobić tulejki (talerzyki pod sprężyny)
lub rozciągać sprężyny lub wsadzić samemu sprężyny od 4x4 czy z pakietu
mi po wymianie na nowe amorki bilstein B4
z tulejkami z przodu poszło +30mm
natomiast tył po rozciągnięciu sprężyn poszedł +25mm->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftfabryczny zestaw na bezdroza z nowym autem to nie sa tulejki
Zamieszczone przez Maicroftprzod mozna jeszcze ew sprobowac podniesc ponownie, co uwazam za glupote.->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
bartek_lublin, O i to sie zgadza
krzynol, Wystepuja sprezyny do wersji na bezdroza, do serii i do RS-a oczywiscie sa zaleznosci nacisku na os i takie tam. Oprocz tego sa amory to wyzej wymienionych.
Kiedys chyba Nexus dostal springi z pakietu na bezdoza zamiast tych do RS-a i roznica byla znaczaca :twisted:
Komentarz
-
Komentarz